Sunday, June 27, 2010

Aktiviti hujung minggu saya...................... ialah

Hari ni ... apa yang saya nak buat yea. Entah pagi-pagi dah rasa boring dah. Walaupun dah ada list dah nak buat apa hari ni... tapi tak pasti akan berjaya atau tidak. Okey senarai aktiviti saya hari ni adalah :
  1. Mengatur jadual sit-in (dah siap... kecuali ada yang memaklumkan ketidakhadiran last minute atau malam ni)
  2. Mengatur kembali jadual Cikgu Jasmaniah.. supaya hari rabu dia tak teruk sangat... (yang ni pun dah berjaya)
  3. Mengemas bilik (.... mode malas sejak malam tadi belum pulih lagi... tak pasti yang ni berjaya atau tidak)
  4. Memprintkan kembali jadual KPMP baru Ting 3 dan Ting 5. (Yang ni dalam process... so anggap dah siap jugak le)
  5. Pergi kenduri kahwin di Oya (.... fikir banyak kali dah... pagi-pagi my immediate boss tanya nak pergi ke tidak.... fikir2... ermmmmmmmmmm..... suruh Jay je yang og bawa anak sedara dua orang.. dicission diapprove .. hahahaha.. memang dasar pemalas)
  6. Pergi kenduri lagi tapi ni kenduri tahlil di rumah jiran bukan immediate jiran ... selang beberapa buah rumah. Di anggap jiran juga sebab  dalam Islam dalam lingkungan 40 buah rumah adalah jiran (yang ni... tgk lah nani...  kalau boleh min excuse lagi dri 2 boss di atas saya... kalau tak mesti  sampai ke petang dengar merungut.... sengih je lah kan)
  7. Yang ni Misi utama hari ni.... Blueberry Cheese Cake (Dapat resepi dari kawan masa kat U dulu. Thanks Mimi... harap2 misi yang ni menjadi... Tau Kertina mesti minta upah jadi driver semalam dengan chesse cake  esok hari) Tapi sebenarnya ... bila tengok gambar memang saya rasa mesti sedap bangat... yummy gila dengan blueberry yang antara nampak, warna kekuningan plus purple blueberry... sudah cukup menyebabkan saya menelan air liur.  Dahsyat.. Kalau jadi ada le saya masukkan dalam sini ... hahahahaha.
  8. Sudah semestinya menyediakan bahan P&P untuk  kelas Form3 esok. Apa yang saya nak ajar ya... Seperti biasa  latih tubi la.... I will try my best... walaupun selalunya kewarasan teruji dengan kelas waras...... hahahahahaha.......
  9. Menonto England menentang Germany... saya nak sokong sapa ya.... macam dah berpaling tadah je ni... dua2 saya sokong.....walau apa pun ... england dan brazil tetap di hati.. walau england nampak tak begitu stabil.... I still love u Gerard..... )
Apa pun perancangan saya hari ni.. yang penting yang ke tujuh dan kelapan mesti dibuat... yang lain... biarlah dulu . opppsssssssss.  yang kesembilan pun wajib jugak.... hahahah

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga