Saturday, June 26, 2010

Mata oh Mata.

Hari ni... enjoy my self dalam majlis penghargaan oleh PPD Dalat. Penat berbaris... ketika perut tengah berkeroncong. Bimbang jugak masa terima dari YB... perut mengeluarkan bunyi yang sumbang dan boleh menyebabkan saya pura2 pengsan kat situ... (acah aje tu)
Selesai upacara di Kingwood Resort Mukah.. saya and my friend Kertina memulakan pencarian barang-barang yang hilang. Yang sedihnya.. kad atm saya tertinggal di rumah... terpaksa lah mencari alternatif lain.
Tajuk pulak macam tak de kaitan aje.. yang saya k cerita barula. Sebenarnya... cerita hari ni adalah tentang mata saya ni tak leh dipujuk2 untuk terus berjaga.. Biasalah orang tua kan... So... entry saya hari cuma nak maklumkan saya mengantuk and nak tidur. Good night my,,, dear.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga