Wednesday, February 2, 2011

Proton Persona Elegence High Line (Brilliant Red)

Entry yang sepatutnya dah dibuat dua bulan yang sudah....
Hari ni 2 Februarykan...hahahahahahha 



Bulan Kedua Persona menjadi milik saya yang sah. Walau tak segah mana... tapi itulah hasil dari titik peluh saya sendiri. Kereta kedua  yang menjadi milik saya 

Dalamnya seperti inilah...











Itu di dalam My Persona Elegance H-Line milik saya... Gambar-gambar tu cilok dari proton punya website lah

Kereta saya berwarna apa....

Tada.............. Briliant Red.... warna idaman sejak sekian lama


 Inilah dia... QAV 4591... 

Mana perginya QRC 4591 saya.... Dah jual ke???????

Tak aih...... masih ada lagi... menjadi transport  my youngest sister pergi and balik kerja pulak

Nak jual... sayang... rasa tak berbaloi pun ada gak... lagipun dah lama habis bayar... 
My father takk galakkan di jual

Rasa okey gak sebab ada dua kereta.. tak de lah kereta saya asyik hilang saja... kira kereta kancil  saya tu jadi  kenderaan untuk family saya kat rumahlah...hehhehehe


Ini bukan kereta kancil saya... cuma contohnya saja....
tengah cari gambar metalic gold... iaitu yang sama warna dengan kancil ku itu... tapi tak jumpa....

Yang penting ada jugak gambarnya kan... walaupun tersasar jauh dari warna kancil kesayangan saya yang kini menjadi hak milik sementara adik saya... (yang dalam gambar bawah nilah)






No comments:

Post a Comment

Halwa telinga