Friday, December 23, 2011

Tabita Skin Care

Hari ni Tabita Skin Care yang dipesan melalui blog peejburhan.blogspot.com telah selamat saya terima

Alhamdulillah sesangat sebab my skin care dah sampai tahap licin dan nampak muka dah.

Bekas pun dah saya buang.

Rasa tak percaya saya  menggunakan skincare ini untuk membaikpulih muka saya yang penuh dengan

daki-daki yang susah nak ditanggalkan. Alhamdulillah dalam tempoh sebulan penggunaan memang

nampak perbezaannya.

I tau i tak lawa.. tapi teringin kulit nak lawa okey... hahahahha berangan...

Tetapi serius memang berkesan. Lebih-lebih lagi sejak dua menjak ni saya selalu tidur lewat nak

siapkan kerja sekolah.

Kalau time saya buat master dulu.... memang horrorlah tengok muka saya. Layu dan kusam sebab

terover berjaga malam. Tak tidur sampai jam 4pagi and jam 5,30 kena bangun  sebab jam 6pg dah

kena pergi sekolah. Masa tu memang tak langsung rasa nak jaga kulit muka ni.  Cukup le pakai

cleanser, moisturiser and bedak serta gincu. Sampai sekarang pun lagu tu okey. Mimpi le kalau

saya cat muka saya dengan berbagai benda.. walaupun ada lah dalam simpanan saya. Hahahaha.

Sebelum ini saya order mahal gila.. rm460 untuk exclusive set.

Berbalik pada topik... benda tabita.. kan lawak je bunyinya.  Selepas saya mengalami kelukaan dan

keperitan yang teramat last Oktober  and November, saya mula mencari sesuatu nak mengubat hati... and pelik kan.. mengubat hati dengan skincare... Masa tu saya rasakan ... saya ditinggalkan sebab saya

tak cantik.. (tapi memang hakikatnya pun) tapi after 9 years okey.... memang agak merana jugaklah.

. cuma orang tak tau aje. Sepanjang November   saya gila nak membeli.. and told my friend Nana

haisimatakuyu.blogspot.com  lastly saya nekad jugaklah nak try.

Mahal pun mahal lah.... And minggu pertama saya pakai .. belum terasa sangat ... tapi masuk hari ke

lima (ehhh .. hari kelima tu masih minggu pertama kan) biarlahkan...  Adumak.. seksanya... dengan

muka mula mengelupas.... raga gatal... and teramat tak selesa.  Dah nak give up dah sebenarnya,  tapi

adik yang jual kat saya ni kata sabar kak... (no. tel adik ni pun dah hilang bersama telefon

kesayanganku) huhuhu... Saya bertahan....


and sedikit demi sedikit ada perubahan.  Keseksaan dia semakin menghilang. Alhamdulillah.... Nak

juga tunjuk perubahan tapi.... malas nak cari gambar lama dan baru. Atas meja saya adalah hahahaha...

My bff said... dia suka.. sebab muka saya nampak lebih cerah..... suka... suka walaupun saya perolehi

dari kelukaan dan keperitan


Tapi suka tau... bila tak perlu sibuk dengan faoundation bagai untuk menutup cela dimuka... sekarang

saya keluar rumah tanpa pakai faundation... memadai dengan tabita skincare. Itu pun saya pakai awal

pagi je.  Kalau keluar petang saya... cuci muka.. then saya keluar cam tu aje. Macamlah sebelum ni

pakai make up kan..  But really like it.  Suka yang amat. Harap-harap.. walaupun saya tak cantik... tapi

saya nak kulit muka yang at least tak de segala mak nenek warna hitam tu... huhuhu.



Thanks.... a lot for tabita... Hahahahha...

2 comments:

  1. Salam Ziarah,

    Memang berkesan dan sangat bagus skin care Tabita sebab auntie pun guna.
    Alhamdulillah, walaupun auntie dah 56 tahun tapi halus mulus kulit jadi nya..hehehehehe

    ReplyDelete
  2. Salam Auntie... segannya... auntie singgah kat rumah buruk ni. Anyway thanks auntie.

    Tabita Memang berkesan... terutama bagi orang yang tak reti bermake up macam saya...

    ReplyDelete

Halwa telinga