Friday, July 2, 2010

Kerja....

Jam 740 pagi saya mula menghidupkan enjin kereta menuju ke Dalat. Misi utama adalah menghantar SAP for F1 and F2.  Date line adalah semalam tapi..  kerana pegawai yang berkenaan tidak ada di pejabat so terpaksalah saya pergi pagi-pagi hari ni. Sepatutnya saya ke Dalat pada Hari Selasa petang tapi... mood malas nak driving teramatlah tinggi. Jadi hari ni saya  ke Dalat untuk melangsaikan perkara yang sepatutnya dah selesai semalam. Sungguh saya tak suka sebenarnya. untuk melawat pejabat tapi apa kan daya. Alhamdulillah semuanya dah selesai. Tapi yang tak bestnya kerja yang sepatutnya dah selesai last Mac tetiba aje di tuntut.... di mana soft copynya .. saya pun tak tau. Saya masih berusaha untuk mencarinya. Insya Allah harap2 semuanya ada dalam simpanan saya. Sebab tak de hard copy.. kalau tak de.. aku kah yang bersalah...
Walau apa pun saya akan cuba sedaya upaya untuk menyelesaikannya juga. Walau payah macam mana sekali pun.
Good Luck Ati.....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga