Monday, March 25, 2013

Perjalanan seterusnya... ke Doha

Perjalanan di teruskan..

Tapi dalam flight ajelah

Naik airbus... Sri Lankan Air

Duduk dalam bussiness class memang feel lain..

Sebab layanan pun lain



Cam whore.. masa dallam serendib lounge..
sebelum melangkah ke departure hall

Sakit kepala dengan bau2 yang memang tak menyenangkan

Masa nak masuk departure hall sampai ke kasut pun kena scan...


My Bapak and my mak..


My self... memang dah rasa letih sangat sebenarnya

entertain in flight... abaikan kaki yang berlunjur tu,,,

 sebab saya memang letak seat dalam bed mode 

and siap pasang massage lagi semasa tidur
(tu yang kaki terlunjur aje tu)

Lepas tu diselimutkan and nyenyak tidur sampai waktu dekat nak mendarat

Appetizer.. yang memang tak menyelerakan saya cuma makan udang dan buah saja



Buah Gajus.... yang ni saya suka... tapi sebab ngantuk saya tak makan sangat


Main dish
Nasi ntah apa nama tak ingat dengan curry chicken





Last sekali dessert dia...


Lepas tu saya tidur... berselimut hingga tutup kepala


Mendarat di Doha 9.20 mlm

hampir jam 2pg waktu Malaysia.

Keluar ke arival masuk toilet

Tandasnya.. wangi .. macam ada bau minyak wangi aje...

Lepas urusan visa keluar...

tunggu barang and tak lama sangat sebab barang kami diberi priority
untuk keluar awal.

Nasib baik.... kalau tak sure pening lagi dengan bau-bauan yang tidak menyenangkan

Okey... jumpa lagi nanti




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga