Sunday, March 24, 2013

Malindo Air... yang .....??????


Assalamualaikum....

Sekarang saya bersiaran dari Colombo, Sri Lanka...

Perjalanan pertama saya keluar negara,

Membawa ibu bapa saya untuk mengunjungi adik di Doha sana.

Dah freekan.. takkan nak lepaskan peluangkan..

But today.... saya nak cerita abaout Malindo Air

Yeahhh.. sebab last minute.. saya tak dapat flight Mas

so 

ambil kesempatan untuk menaiki Malindo Air.

New Flight and new syarikat yang menyediakan perkhidmatan tambang murah

But it's worth..

sebab flight tu masih bau cina..

faham2 ajelah bila orang kata bau cina.

It's not like .. AirAsia yang banyal hidden charge

 Gambar2 di bawah membuktikan kejakunan saya 

masa naik flight Malindo Air...

No . Flight yang saya naiki adalah OD 1607 kalau tak silap lah

Bertolak dari Kuching 1350...

Inilah lambang  Malindo Air.....
Macam singa laut ajekan...

Saya tolong Malindo Air promote sebenarnya...



Airways ni yang saya cuba elakkam...

Tapi tak boleh jugak sebab on monday masa balik sibu terpaksa jugak.. 
the only flight yang  ada untuk saya balik... huhuu

Muka depan Malindo Air...


My Mak and My Apak in the flight


Teruja dan terjakun sekejap sebab ada screen.... hikhik hik


Sorry... nak juga enterframe...
Walau pun.....
muka masam....


Buku yang menyakitkan jiwa saya membacanya..


Keberangkatan kami

dan yang paling best adalah...

Inilah meal yang disediakan
sebotol drinking water and dua keping sandwich..
Rasanya .. okey sebab sekejap aje dah masuk perut saya


Diangkasa...

kepulan awan yang membuat terleka dengan kebesaran ciptaan Allah..

SubhanAllah

Inilah yang saya tonton tapi tak habis...
tapi saya sambung dalam Sri Lankan Airway pulak.. 

Ice Aged... tak ingat apa tajuk kat belakangnya


Gambar pramugari..
dia orang ingat the boy anak sata..

kihkihkih... kenal pun tidak
Sebab saya sibuk nak gi tiolet dulu
so... 
kami antara yang paling lambat keluar



Berselisih dengan pramugari lain yang tukar shift
Baju mereka cantik...

Tapi saya tak perasan ... rupanya kain mereka..
aww seksi


seee... sedondon tak????  hahahahahah

Walau apa pun.. memang  rasa seronok naik airway ni...

Maklumlah benda baru dan bau cina kan.

Now.. hampir 12 tengahari waktu srilanka...

and bersamaan dengan jam 2 petang waktu Malaysia...

Nanti2 kita sambung lagi ya.. kalau saya rajin..



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga