Thursday, March 28, 2013

Melawat Unta....

Tak tau nak letak tajuk apa.... hihihi

Hari ni saya shopping chocolate aje...

Senang cerita.. barang kat sini mahal...

Nak beli souvenier pun kena fikir banyak kali..huhuhu

So...

Cuci mata ajelah...

Walau apa pun saya ada beli Abbaya untuk ssaya sendiri 


sebagai kenangan saya dah sampai Qatar

May be ...

Tapi bedak Arab yang saya beli sampai 50++ kat Malaysia

kat sini hanya 10 riyal saya beli..

Menyesal saya beli 8 sahaja.

So... hari ni kita pergi melawat unta sahaja pula ya..
















Last sekali gambar dua beradik... yang sering bercakaran

Si abang seringkali mengalah...

but last night si abang akhirnya menangis

yang awalnya .. hanya sedu kecil sahaja

tapi bila si adik terus menerus menyerang

akhirnya... tangisan dan sedu kecil itu bertukar...

jadi  tangisan sebenar..

Tapi 5 minit lepas tu.. gelak ketawa kedengaran lagi

hihihi

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga