Thursday, March 28, 2013

Kerja yang ditinggalkan...

Walau sedang bercuti...

saya tak lupa kerja saya...

Masih sempat menyiapkan bahan-bahan yang saya perlukan untuk pengajaran

saya juga sempat generate jadual waktu baru...

and tunggu masa balik nanti nak print dan tengok kelelahan cikgu

saya juga sempat surfing untuk mengkey in

spks 
(sistem penilaian keselamatan sekolah)
yang ni bagai nak gila saya dibuatnya sebab lupa id and password

sampai saya telefon balik malaysia nak tanya dari 
Ketua Unit di PPD Dalat

tapi.... sistem tersebut belum dibuka....

hanya di buka pada 1 April hingga 30 April

Lega sangat.

Saya dah mati2 fikir 31 Mac dah tamat...

Alhamdulillah....

Key in SAPS telah saya selesaikan

termasuk dua murid yang namanya tertinggal...

Alhamdulillah...

Harap2 tak adelah lepas ni terkejar2 nak siapkan tugasan.

Wish me the best...





No comments:

Post a Comment

Halwa telinga