Tuesday, January 22, 2013

SMS........

Assalamualaikum................

Just now.. baru check handphone saya.... memang sejak dua menjak ni jarang buka handphone...
Mula-mula saya dapat sms rasa nak marah... but then... fikir balik... kepala perlu marah dapat sms dari orang kurang cerdik seperti ini....

SMS berbunyi macam ni.. lepas translate from Bahasa Melanau

Salam... Apakah tindakan kamu pada makhluk halus  yang ganggu pelajar sekolah kamu. Adakah kamu akan buang sekolah atau gantung asrama pada mereka.

Memang menggelegak pada asalnya.... hahahahaha.. sometimes masa saya tengah tension macam ni saya jadi cepat marah....

Tak pe.... biarlah.. nak kata apa pun... itu hak dia... may be from pelajar atau parent yang tidak berpuas hati atas tindakan disiplin.... hahahahaha,.

Ada budak kata disiplin di sekolah saya terlalu ketat... ye ke...??????




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga