Monday, January 21, 2013

Lagi..................???????????

Last night kejadian histeria terjadi lagi di sekolah saya... semua yang kena adalah murid yang kena sebelum ni....

Detail saya tak dengar lagi... tapi seperti biasa saya bangun tidur awal pagi.. saya check my phone... ada 3 missed call and ada 1 massage from my boss....

Last night memang saya tidur awal dan nyenyak sekali.  Biasanya saya selalu bangun every 1 atau 2 jam sekali.. but not last night.., saya hanya sedar around 4.20am... sebab  memang dah routine saya... bila bangun tidur mmg saya terus check handphone.. maka itu yang saya lakukan... and

today... 5.30am saya dah ada dalam kawasan sekolah... ke asrama and lepas tu terus masuk office.

Otak masih tak berapa nak okey pun... just wait for the report from Ketua Warden before pproceed to the PPD and JPNS.

Moga hari ni tak ada yang tak diingini berlaku. Permudahkan urusan kami dalam memberi ilmu untuk anak didik kami ya Allah.....


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga