Monday, January 21, 2013

Enjoy... ur weekend



Aktiviti weekend saya…..  wahhhhhhhhh… macam ya aje.. kan… aktiviti weekend bagai…
Tak de maknanya pun… Minggu ni saya tak de weekend… kerja saya adalah kerja apa yang saya bawa dari sekolah.

Sabtu dah kerja kat sekolah…. Pagi  agihan duit.. balik around 1pm.. lepas urus duit lebihan…
lepas tu turun balik buat sedikit kerja office.. then… balik around 5pm…  bawa bekal kerja sekolah balik rumah…

Malam… menyemak tugasan anak murid…. Padan muka… lain kali jangan rajin sangat bagi kerja kat budak… hahahaha

Alhamdulillah siap juga…

Ahad……. Hahahahaaaaaaaaaaa… Lagi le tak bermakna.

Hari ni ada Mesyuarat Agung PERKIM.. saya adalah AJK senyap… sebab saya tak nak dilantik… masih juga nak paksa… so akhirnya… saya jadi AJK senyap yang tak berfungsi apa pun.. Cuma sesekali join aktiviti mereka. Bukan tak nak beri kerjasama tapi…. memang tak mampu saya buat.

Kali ni.. sebelum mesyuarat agung bermula saya dah menghilangkan diri. Itu hikmahnya membawa anak murid... walaupun dah dengar nama saya disebut... tapi saya dah ada dalam kereta bersiap nak balik... jahatnya saya rasa pada masa tu....... saya tak nak dipilih lagi untuk kali yang seterusnya.... (perasan.... macam orang nak pilih lagikan......)

Pergi  pagi tadi pun atas sebab wakil pengetua and dalam masa yang sama bawa anak murid….

Hahahahaha.. nasib lah kan…..

Balik rumah dah dekat jam 1pm…

And rehat sekejap terus dengan kerja sekolah. And sesekali menengok  ke dalam fb and blog…

Lastly…   saya jadi blur langsung tak leh buat apa2. Buat berat aje bawa kerja berat-berat ke rumah… akhirnya.. non ado……....



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga