Monday, January 21, 2013

maksud mimpi....

Tiba-tiba teringat blk mimpi saya last weekend..... agak2 ini tafsirannya. Bukan percaya 100% .... tapi ntah kenapa saya msh teringat2 lg mimpi tu. And sempat hak menggoogle last weekend mimpi air mean bad thing akan berlaku.... and bila berjaya mengharungi and selamatkan org... means kita berjaya mengatasi masalah itu....

Betul ke?????? Waalahu a'lam. Saja je...  Actually secara kebetulan minggu ni saya menghadapi masalah.. tapi alhamdulillah masalah dapat saya handlle bersama dengan pengetua dan beberapa orang pengurusan.

Moga Allah melindungi kerjaya saya di sini dan memberi kekuatan untuk berkhidmat buat anak bangsa saya .... Dipermudahkan segala urusan dan dijauhkan dari segala bencana... amin....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga