Sunday, January 13, 2013

Mimpi ntah apa-apa......



Last night.... 

tertidur keletihan... hihihihihi..

and hari ni lepas solat  subuh... kembali ke bawah selimut... semula

Dah x pakai aircond memang kena buka tingkap bilik awal2 pagi.. 

makanya angin  subuh memang sejuk..

Sedap aje sambung tidur... sampai around 8am baru bgn...

Last night... mimpinya macam entah apa2

Hihihihi...

Mimpi saya balik dari tempat kerja...

and naik express boat... mcm zaman dulu2...

Mula2 memang saya nangis2 tak nak ikut naik boat tu..

 tapi kawan saya kata  nak juga....

Saya kata boat tu dah berair.. banyak..

and saya geli kat air tu.... ntah apa2 kat air pun geli

Ntah macam mana... baru aje nak duduk... boat tu dah karam...

and macam hero pulak saya bantu...  

budak2 yang terperangkap dalam boat tu keluar sorang2 dari boat

And..lastly ... saya terbiar sorang saja terduduk ke letihan di jetty....

then terus sedar dekat nak subuh dah rupanya....

Biasanya... kalau orang mimpi air ni.. selalu terkencing masa tidur kan...

hihihihihihihihi...

Lepas subuh saya sambung tidur balik... tapi tak de pulak sambungan 

dari mimpi tu...

around 7am dpt whatsapp... bagi tau saya ngantuk lagi..

then baiknya hati suruh saya tidur balik and rehat...









No comments:

Post a Comment

Halwa telinga