Saturday, January 12, 2013

Mode Rajin....


Hari ni saya datang mode rajin....
Dek kerana malas nak melayan rasa hati...

As soon as buka mata.. after done with my fajr prayer..

Saya mengadap selonggok buku latihan anak murid saya...

Siap dengan selonggok buku....

as plan earlier saya saya mula membuat make over... my room..

Pusing katil as what in my mind before

then alih rak buku and TV..

fikir dan fikir bagaimana naj menjadikan bilik sekangkang kera saya ni selesa,...

akhirnya.. siap juga....

Okeylah... tukar bed spread..

dek kerana hujan yang berterusan hampir dua minggu saya tak tukar bed spread..

Tapi hari ni.. saya tak kisah pun hujan atau tidak hari..

saya tetap mendobi bed spread jugak..

Baju yang saya pakai last wednesday tak didobikan lagi... tak boleh nak letak dalam washing machine...

Nak hantar dry cleaning...????

tak de rasanya di Mukah.... ke ada???? 

Tapi saya tak tau... but senang cerita saya  buat sendiri ajelah malam nanti or esok pagi


Baju kerja minggu ni dah siap dibasuh and baru je lepas dijemur..

Then saya ngadap pulak kerja sekolah semula...


Siap jugalah document yang saya bawa balik..

Alhamdulillah.. feel better...

Moga segalanya akan berjalan lancar..

Memang hari ni saya dalam mode rajin... and untuil now 

saya masih merajinkan diri mengupdatekan blog

yang tak seberapa ni...

Now thinking the activity for my next class...

Rasanya boleh tahan juga rasanya budak2 Tingkatan Tiga yang saya ajar..

Boleh tahan slow ... tapi kelebihan mereka

mereka semua boleh membaca walau pun ada yang masih merangkak..

So.. kena buat sesuatu yang mereka boleh ingat

and membantu mereka untuk lulus PMR...

So.. every weekend saya kena fikirkan strategi dan 

Opps.sss... termelalut pulak...

Now... saya ngadap balik lappy.. 

sambil menaip bahan2 tp otak rasa blank.. kosong... kosong

kosong...


So stop... and ngadap Blog pulak..

and tengah sedap2 menaip entry ni.. tiba2  pulak soket meletup,, aduhhhhh

tension...  terus tak leh guna...

sgn soket aircond sekali dimatikannya...

huhuhuhuhuhu... 








No comments:

Post a Comment

Halwa telinga