Monday, January 14, 2013

Sakit............????


Lepas saya sakit hati... dah okey dah...

Pagi tu dapat sms dari kawan setugas....

Dia admitted di hospital sejak hari jumaat

atas sebab gastrik...

Agak teruk penyakit yang menyerang beliau.. siannya

Sempat melawat dia di hospital Mukah semalam....

selepas  menyiapkan beberapa dokumen di sekolah....


sebelum melawat dia... shopping barang2 rumah dulu...

Susah betul nak cari minyak masak yang saya selalu guna...

Oppsssssssssssss.. tak berkaitan tajuk...

Siap bershopping sedikit...

saya ke hospital.....

Ditemani oleh  bapanya and nobody yang admitted masa tu....

Bestkan... nurses menjaga seorang je pesakit pada masa tu...

Tak taulah lepas saya keluar ada yang masuk..

Tapi kesian.. selepas empat kali ke emergency baru

ditahan......

Tapi itu... biasalahkan...

Sebab... saya memang dah banyak kali jugak bertekak dengan staff kat sana...

termasuk dengan seorang Dr.... yang tak nak memeriksa kes saya atas alasan kes tersebut under

hospital Sibu...... tu kes sebelum tahun 2000 dulu... selepas saya menjalani operation...

And peristiwa lain... tapi malas nak cerita.....

sometimes memang saya prefer hospital Dalat berbanding dengan Mukah...

Malam tu sekali lagi saya ke Mukah... sebab my aunti ajak ambil cousin saya

Yang baru berhenti kerja... and mula aktiviti menanam anggur di kampung.

Okey... Isnin yang meletihkan bagi saya....

Tapi hati tak le letih.. SMILE..... SMILE and SMILE.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga