Wednesday, January 16, 2013

Dugaan apakah ini???????

Last night tak berapa lena nak tidur.. around 2 macam tu baru boleh lelap.... tu pun 3am dah sedar... paksa diri utk tidur.. tersedar lagi 3.30am kemudian sedar... jam baru 3.50... bangun jelahkan....

Minta petunjuk.... around 4.30am  tidur semula... and bagn jam 5pg.. solat subuh... baca Quran and lepas tu mandi....

Kenapa????????// Memang inilah dugaan nya... dan moga tindakan saya betul and adil untuk semua orang...
Mulanya memang saya risau.. tapi akhirnya... saya rasakan tindakan saya betul.... Ya Allah syukur ... moga selepas ini dipermudahkan dan tidak melalui apa yang telah saya selalui sebelum ini...

Cukuplah sekali... Tapi ingat lagi kata mantan KPPM dahulu.. .. itu tanda2 orang nak naik pangkat... hihihihi.... Ye sangatlah kan... tak naik pangkat pun tak apa.. janji gaji naik...

I learned a lot of things in SMK Oya,,,,  Disiplin.. student yang pelbagai  dan problem... hinaan dan cacian... and a lot of thinks.

Nasib baik i took the first step.. cara yang betul... and the right persn that i  approached is the right person..

Ya Allah.. mudahkan usahaku dalam menjalankan tugas yang diamanahkan.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga