Monday, January 14, 2013

Berjauh hati.....???


Last week berjauh hati.. and feel hurted... u know who u are...

Nak kata merajuk boleh jugak... bila dapat sms... yang ntah apa2....

saya berkata dalam hati... Inikah penghujung segalanya?????

Memang betul2 tewas rasa masa tu... sedih.. kecik hati.. and

yang lebih tepat berjauh  hati...

Alhamdulillah.... it's over.. thanks dear... hihihihi..

Malas nak ingat... so kembali jernih semula...

Moga segalanya akan berakhir seperti yang diharapkan...

But till now... saya memang tak nak menaruh harapan yang tinggi...

Saya cuma berdoa' semoga Allah permudahkan segalanya.

Tak sangka... cepat pulak hati saya terpujuk...

By the way.... saya tetap bersedia untuk menerima apa jua ketentuan Allah

untuk perjalanan hidup saya...

Moga Allah berikan kebahagiaan dan keberkatan hidup untuk "kita"

di dunia dan akhirat




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga