Saturday, July 17, 2010

Saturday.........

Agak boring hari ini dirasakan. Berada di rumah seharian. Dengan kata lain.. saya hanya duduk di rumah. Dari pagi saya berkurung dalam bilik. Beberapa perkara berkaitan tugasan dan tanggungjawab telah saya selesaikan sepanjang hari ini
  1. Kertas konsep Majlis Penyampaian Sijil dan Hadiah Kecemerlangan Murid 2010
  2. Persediaan mengajar till next week
  3. Laporan pemantauan KPMP form 3
  4. Jadual waktu Program Bestari form 3 bestari & 5 bestari
  5. Kertas soalan percubaan PMR 2010
Tapi saya tak sempat menjenguk blog saya sepanjang hari ni. Dah malam baru teringat nak come online. Tapi sakit hati sangat-sangat bila internet punya connection really very-very slow. Yang ni pun bukan main payah dan berjanggut tunggu boleh dapat. Publish dulu catatan entah apa-apa ini... untuk beri laluan kepada aktiviti lain pulak,,... see u

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga