Thursday, July 15, 2010

Pemeriksaan Kesihatan

Hari ini ada pemeriksaan kesihatan di sekolah. Bermula jam 9.00 pagi tadi. Tapi saya hanya pergi ke Bilik mesyuarat untuk tujuan tersebut pada jam 1240 tengahari. Sebabnya... kelas saya hari ini 4 waktu dari jam 8.20 hingga 1120. So, sudah pastinya saya mengutamakan kelas dahulu. Bukan nak tunjuk rajin tetapi sememangnya itu tanggungjawab yang mesti saya dahulukan. Itulah sumber rezeki saya.. so kenalah jaga betul-betul.
Tepat jam 1 petang saya membuat pemeriksaan.... Titik-tik kat tangan dengan kaki... kiri dan kanan. Lepas tu tengok bacaan dalam laptop. Keputusannya..... normal.. cuma  ada part yang kena jaga.... hahaha... sebetulnya semasa saya membuat pemeriksaan tu... saya tengah sakit kepala dan sakit gigi juga.  Sebab tgk yang bahagian markah yang tinggi tu melibatkan sakit kepala.. bahu leher dan gigi. Memang saya rasa tak selesa. Teramat-amat tidak selesa. Sekarang ni saya tengah merehatkan minda dan kepala .... tapi tak boleh balik.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga