Sunday, July 11, 2010

Bad Sunday

Sunday... biasanya saya menemani my mother membeli barang keperluan rumah di pasar. Malangnya hari ni.. saya terperuk di rumah. Aduhhhhhhh... hari minggu yang saya rasakan tidak menarik langsung dalam hidup saya.
Last night... balik dari Malam Gerkorama SMK Oya, sakit kepala saya semakin teruk dan badan mula rasa lain macam. sakit kepala mula menyerang sewaktu di sekolah lagi... tapi di kuatkan hati untuk menunggu sehingga tamat. And balik.. my sister Jay, drove back home. Saya memang dah tak larat sangat2 masa tu. Nasib baik tergerak hati nak bawa Jay menemani saya malam tu.
Sampai kat rumah... lepas membersihkan diri.. saya mula mencari minyak angin... minyak angin tak jalan.. saya cari panadol... But.. lepas tu saya dah keluarkan semula apa saja yang saya telan. Memang habis semuanya..segala makanan yang sedap-sedap saya makan pagi semalam habis rugi semuanya....  aduhhhhh. Sehingga ke detik ini..kepala saya masih lagi terasa berdenyut dan tekak pun masih rasa tak selesa.. My mum syorkan ke Klinik.. Tapi mana ada klinik luar buka hari ni. Nak ke hospital.... saya memang tak nak. Sebabnya... saya tak berkenan dgn sikap sambil lewa dan ambil mudah petugas2 kat hospital especially kalau pergi luar waktu pejabat macam ni. Siap marah2 lagi kat patient yang datang. So.. saya duk rumah ajelah... dan merawat diri sendiri saja.
Last night... masa my mum dok ngurut badan aku.. my mum mula bercakap yang bukan.. asyik susah hati bila aku selalu sangat sakit macam ni. Dia risau tak de orang yang dapat jaga aku nanti...hehehhe. Insya Allah... Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk saya... mak. Serahkanlah pada Allah menentukan  segalaNya. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga