Thursday, February 23, 2012

Taklimat Penyelia Asrama


Alhamdulillah..
tak menyesalnya hari ni datang menghadiri
majlis taklimat untuk penyelia asrama di SMK Bintulu

Saya dapat maklumat tentang pengurusan asrama
dan cara untuk mengatasi masalah yang timbul

Then... saya dapat maklumat tentang 5s
serta tentang pengurusan aset serta

pengurusan kad KEW PS 1-22
kalau tak silap.

Tentang KEW PA tak sempat

tapi dah dapatkan maklumat dari Encik Selamat
from JPN Sarawak.

Dalam keadaan separuh tak reda pergi
saya rasa lega sangat sebab
tak menolak undangan
menyampaikan taklimat

Thanks Encik Selamat atas bantuan dan tunjuk ajar

Dapat juga saya maklumat yang saya  dapat terutama tentang
pengurusan stok

May be boleh saya kongsikan dengan pihak sekolah selepas ni.

Alhamdulillah... syukur sangat-sangat.

Semoga lebih mudah untuk saya menjalankan tugas-tugas yang diamanahkan selepas ini.




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga