Friday, February 24, 2012

Kew PA dan Kew PS


Kew PA dan Kew PS????

Apa benda tu,,....?

Ini adalah perkara yang bakal saya dalami 

selepas ini.

Agak2 ada berapa stor unit di bawah HEM ya...

Agak2nya bila saya akan mula mengarahkan penyelia asrama saya 

memulakan langkah pertama untuk  urusan 

stok dengan kaedah ini?

Bila pula saya akan menyemak  kad2 yang perlu itu?

Mampukan kami melakukan seperti yang 

ditunjukkan dan dikehendaki oleh Jabatan.

Tak de yang mustahil kan???

Walau pun sukar tapi selagi ada kemahuan kita boleh belajar 

untuk memperbaikinya dari masa ke semasa

Yang penting mesti ada keinginan.

Sebenarnya bukan saya akan membuatnya,

tetapi penyelia asrama..

Tugas saya hanya memantau...

dan memastikan ia berjalan dengan baik.

Satu lagi yang perlu saya buat lepas ni adalah 

memastikan sistem filing asrama seperti yang dikehendaki

Bestkan... tugas sebagai HEM...

Cuma beri arahan dan memantau aje...


Sapa nak... ?????


Masa-masa gembira sebelum jaga bahagian HEM.

Bilakan masa-masa seperti ini akan berulang kembali.

Pasrah je budak ni (anak kepada cikgu di sekolah saya) agak2 apa dalam hati dia

bila saya bawak motorsikal tu and dia jadi penumpang saya ......hahahahahh









No comments:

Post a Comment

Halwa telinga