Wednesday, February 22, 2012

Di Bintulu

La salam.... wa la Kalam

so 

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh

Wah............

Excited nak letak kat sini that i am in bintulu already

Out station for two days starting from this afternoon

and will drive back to home town on  friday morning

Masa pergi tadi rasa berdebar jugak...

Walaupun my lovely father said and confident told me that we will be 

arrived safely at my brother house

Yeah.. right now.. i am here...

At my brother house in Bintulu

After driving for four hours....

Debaran.. sebab everybidy said that jalan yang bakal saya lalui

dikatakan amat teruk....

But... semuanya sudah okey and sudah bertar.

Saya tak dapat ambil gambar sebab saya yang memegang kemudi kereta.

Seronok rasanya bila jalan yang dilalui dengan begitu lancar sekali..


Sampai di pagar rumah  abang saya....

Keluar dari kereta... oh dear..

My dear Saiful... called me with very high volume from the play ground infront their house

Saya rasa satu taman tahu nama saya masa tu....

and petangnya.

gi ambil my big brother di tempat kerjanya

So lepas tu... pegi beli baju tidur and

hang out dengan my brother 

di Secret recipe...



Best..........








No comments:

Post a Comment

Halwa telinga