Saturday, February 25, 2012

Miss.... some one?

Pernahkah anda merindu?????


Rindu pada siapa????


Pada siapa saja yang anda nak rindukan.


Saya?????


Saya rindukan ramai orang pada masa ni.


Rindukan adik beradik yang jauh di mata


Rindukan anak-anak sedara yang dah lama tak dijumpa


Termasuk yang baru saya tinggalkan kelmarin


Saya juga rindukan kawan-kawan saya ..


Yang dah lama tak menjenguk ke rumah saya..


Miss Mastura.... anda patah sayap ke patah kaki????


My friends yang jauh di mata nun di Semenanjung sana...


Wow........ rindu yang amat.... bila kita boleh merendek... macam dulu-dulu ya


Ucapan itu ditujukan kepada  who know who u are...


Hehehehhe..


Saya juga rindukan.. seseorang... siapa dia????




Dia...??? 


Yang telah menjauhkan diri..... dan nampak


mustahil untuk hadir lagi..


walaupun kalau boleh saya nak dia kembali semula.


Tapi mustahil....


Saya juga rindukan masa-masa silam yang saya rasa lebih indah 


dari hari-hari yang saya lalui kini..


Bolehkan kembali semula...????


Jadi... saya sedar..kalau nak rindu biarlah rimdu pada 


yang sudi.... hahahahah



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga