Friday, February 24, 2012

Perjalanan Balik

Telah selamat tba di rumah jam 12.40 pagi. 

Berangkat dari Bintulu around 8.40am

Alhamdulillah.. perjalanan saya llebih laju satu jam

 dari perjalanan yang pertama.

Cuma lambat sampai rumah utk menguruskan beberapa urusan di bank

 di Mukah.

Bila tak de benda urgent di sekolah...

saya bertekad pada petang saya rehat dirumah

Letih juga rasanya,,..

Tapi alangkah selesanya... bila sudah

kembali ke bilik sendiri..

Tapi terbayang muka anak sedara saya...

menahan dari menangis sebab tak boleh nak ikut

kami balik ke kampung.

Bila saya peluk dia.. terus dia menangis...

and mengalirkan air mata.. Siannya Dik Nur....

Miss Saiful, Shahrul and Dik Nur.

Insya Allah ada kesempatan saya akan ke Bintulu 

and

spend time with them.....





No comments:

Post a Comment

Halwa telinga