Sunday, August 9, 2009

Terkenang

Hari ni.... aku duduk kat rumah aje... Jerebu makin teruk... rasanya lebih teruk dari tahun 1997 yang diisytiharkan darurat dulu.... Aku tak mampu nak keluar... pergi buang sampah yang dekat tu pun aku dah rasa pening dan mata aku sakit dan pedih.
Aku kebosanan kat rumah... actually aku tak banyak masa untuk bersantai seperti ini... tapi hari ni aku terlebih masa pulak... Hari ni aku terkenang orang yang aku sayang.... tapi jauhnya dia di Korea. ENtah bila aku akan jumpa dia lagi. Abang.... saya sentiasa rindukan abang. Terkenang segala kenangan bersama abang masa saya merempuh saat-saat menghabiskan master degree saya dulu. Menenmani sya menaip thesis master saya dan menemani saat saya di hari KONVOKESYEN saya bersama my mum and dad 2004 . Abang sanggup ambil saya waktu malam walaupun puchong and UM bukannya dekat. Abang ambil cuti untuk menggembirakan saya.... Indahnya saat tu... masih ada ke orang yang akan sayangkan saya seperti mana abang sayangkan saya....
Saya masih ingat saat2 saya nak diingat saat saya nak dioperate... abang ambil saya awal pagi supaya sampai ke PPUM on time tapi saya pulak tak jadi operate masa tu... abang sanggup ambil cuti semata2 nak menemani saya.
Lepas tu abang hantar saya ke Hotel Quality tempat kak ipar saya menginap supaya saya dapat rehat selepas dibenarkan keluar. Yang lucunya bila abang pergi solat jumaat di masjid india.. abang kata macam solat jumaat kat India...
Saya ingat lagi... saat abang menghantar saya buat kali terakhir sebelum saya kembali berpindah ke sarawak... saya ingat semuanya.... saya tak pernah lupa kebaikan.. and your cares and loves for me...
Entahlah... di mana akhirnya perhubungan itu... saya pun tak pasti... saya tetap berdoa' moga Allah tunjukkan pada kita jalan yang terbaik buat kita.... buat masa depan kita...itu.. doa' saya tiap masa.... Saya tau... orang fikir saya terlalu memilih.. saya tak memilih sebenarnya... tapi hati saya telah memilih orang yang saya senangi dan selesa. Nana kata.. bila saya cerita tentang abang.. suara saya kedengaran bahagia saja... hahahahaha... may be sebab saya rindukan abang.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga