Friday, August 14, 2009

Berehat di rumah

Friday.... hari yang selalunya paling cepat berlalu.... aku rasa amat lambat bergerak hari ni. After finished my tugas menyediakan jadual sit-in yang berlambak2 aku prepare my self bafore ke kelas. Today got class for form five. But i really feel not well today. dalam kelas i just give them a latih tubi and just guide them how to solve hukum tajwid. Sakit kepala sebenarnya ... sebab hukum2 yang sepatutnya dah diajar tahun lepas rupanya belum diajar lagi. Aku rasa entahlah.... rasa kecewa ada juga. Aku bukan main lagi bercita2 untuk menjadikan pendidikan islam sentiasa menjadi subject yang paling berkualiti dalam spm... tapi kalau keadaan berterusan seperti... aku rasa... agak payah... Aku tak boleh putus asa... tapi kesibukan aku menyebabkan aku sering meninggalkan kelas ni.
Habis kelas... aku jadi semakin tak begitu okey.. sakit kepala dan muntah.... my friend ajak pergi minum... selepas selesaikan tugas yang sepatutnya aku ke kantin to join my friend and then i called my best friend to join me. Lastly five of us was sit together and enjoyed our breakfast.... tapi i can't enjoyed it... because mula rasa sakit dekat pinggang and perut aku. My ex teacher said that my face looked really pale.. and need to check to clinil. huwaaaa/
Lastly i tahan juga... i go back earlier akhirnya and tidur di rumah. Missed two meeting today. But my friend said that the meeting ended at 445pm. I missed few meeting

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga