Wednesday, March 14, 2012

Selamat Bercuti

Assalamualaikum.....

Wah cuti dah masuk hari ke lima.....


Sure dah meraon entah ke mana-mana orang cuti ni kan...


Selamat bercuti buat semua warga guru yang bercuti and buat anak-anak murid

yang memang sah-sah buku-buku juga turut dibawa bercuti bersama

Saya?? memang sah-sah bercuti juga.

Tak jenguk sekolah pun.... hehehhehe

ada le... yesterday .. terpaksa menurunkan diri ke sekolah...

Tapi sekejap ajelah.  Dalam dua jam aje...

Lepas tu balik rumah.

Apa saya buat cuti ni.... huhuhu

 tak ade apa... sebenarnya

Saya masih melayan rasa tidak sihat yang masih ada bakinya..

Batuk yang belum ada tanda-tanda untuk sembuh

Tapi on monday... saya gi jumpa my best friend during my lifetime

in University of Malaya. I mean when i did my first degree...

Bawa dia ke Dalat and pusing Mukah... lepas tu beli sedikit buah tangan

untuk dia bawa balik ke Kuching.

Sorry no picture for that.. hehehhee

Hari ni... saya duduk rumah.. berusaha menghabiskan kertas 2 for form five classes

Tengah memupuk rasa dan semangat untuk menyemak ni....

Esok kena turun ke sekolah rasanya. 

Ada urusan yang perlu saya selesaikan 

sebelum sekolah dibuka semula....

Kuatkan lah semangat saya Ya Allah...

Okey.. ntah apa2 yang saya typekan di sini hari ni.

Kalau anda rasa pening dan rasa tak seronok...

maaf kan saya yea....






No comments:

Post a Comment

Halwa telinga