Saturday, February 5, 2011

Tidak sihat lagi

2011  permulaan yang tidak begitu lancar untuk saya. Banyak perkara yang sepatutnya saya siaplebih awal tetapi tertunda.  Tapi alhamdulillah masih dalam masa yang ditetapkan. Saya amat merasakan kemerosotan prestasi saya bekerja yang beramatan. Apa yang menyebabkan keadaan saya begitu......? Apa penyebab kepada kemerosotan prestasi kerja saya....? hahhahahah Sendiri mau ingat... jangat asyik salah kan orang lain.

Sebenarnya... saya tidak sihat sejak dari minggu kedua persekolahan. Seawal 14  Januari saya dah  mendapat cuti sakit. Minggu berikutnya saya dah okey... tapi tiba pada khamis dan jumaat saya demam lagi. Hujung minggu saya berlalu tanpa mampu melangsaikan semua tugasan yang siamanahkan.

Masuk minggu ketiga persekolahan..... di awal minggu okey... tapi menjelang hujung minggu keadaan saya kembali teruk.  Semasa cuti tahun baru cina... saya demam seejak dari hari selasa hingga ke hari ini. Ohhhhhhhhhhhhh .... saya tak tau what happen to me.  Kalau berkesempatan saya terpaksa ke PMUM semula untuk mendapatykan rekod kesihatan saya di sana dan dibawa ke  Hospital Sibu. Tapi bila masa nya ya................ Bila saya di KL saya asyik terlupa akan tugasan yang utama itui....... Wlau apa pun saya masih larat untuk melangsaikan semua tugasan yang diberikan........Good luck to my self.Doakan saya kembali cergas dan sihat seperti sebelumini ya.......


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga