Thursday, February 3, 2011

Qatar punya maps


Bila berlaku kekacauan di mesir... My parent pun naik gelisah jugak. 
Pagi-pagi (dua hari yang lepas)  my father tanya saya ... tempat Adi okey ke? Atau dia orang akan dibawa balik Malaysia... ?

Tak lama lepas tu my mother pun tanya jugak..... salan yang sama. 

Nasib baik semalam Adi call.. so tak perlulah saya menjawab banyak soalan from my parent.

Kenapa pulak my parent sibuk pasal kejadian di mesir...
 Ada keluarga ke dekat sana?
Ada bussiness ke dekat sana?
Apa kepentingannya Mesir dengan my parent?

Semuanya memberikan jawapan TIDAK.

My parent gelisah sebab my brother ABDUL HADI BIN SULAIMAN berada di Doha, Qatar,,]. Walaupun tempat Adi and familynya jauh dari Mesir tapi sebab ia di Middle East. So.. dia orang pun susah hati jugak.
Cuma hari ini saja saya tak disoal tentang  kedudukan Qatar dengan Mesir. Sebab tu saya google jugak peta di atas. Incase tomorrow my parent tanya lagi.. saya akan tunjukkan kedudukan Mesir dengan Qatar tu di mana.

Walau apa pun .. saya mendoa'kan kekacauan di mesir akan segera berakhir. Dan tidak merebak ke negara-negara berhampiran. Mudah-mudahan keadaan di sana akan berubah dan kembali aman.

AMIN YA RABBAL A'LAMIN


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga