Monday, August 3, 2009

Minggu yang menyedihkan

Minggu lepas berlalu dengan lambat sekali.... bermula hari rabu adalah hari2 yang agak perit untuk aku lalui sebabnya
  1. My boss berangkat ke sekolah tanpa memaklumkan pada aku and my friend yang rapat dgn aku. Macam orang gila bayang dan putus cinta saja kami bila melihat kereta yang sama jenis dengan kereta my boss
  2. friday.. kes yang memeningkan.... baru mula menyiasat
  3. saturday... no water...nasib baik kat rumah aku ada sebab aku tinggal sorang
  4. sunday... kes hari jumaat... ada orang suruh rujuk kat aku... hish... tak patut betul
Selepas menjemput mak & apak dari kursus haji aku terus merempit ke sekolah semula and beri taklimat penting tentang peraturan serta mengingat tentang kepentingan mematuhi peraturan yang ditetapkan kkepada pelajar asrama. then saya balik banglo ku.... dapat call from my mentor... and he advised me to see pengetua as soon as possible... so... balik kampung semula.

Malam.. pergi ke sekolah membuat semakan dan tandatangan laporan bertugas harian warden... and sempat lagi membuat spot check kelas... satu kelas aje... macam2 le yang dijumpa.. tapi target utama hanay menemui.. cover hand phone saja.. cis.. melepas lagi... tak pe... warden bertugas berjaya menemui telepon semasa spot check di asrama.... hehehehehe... at least ada jugak.

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga