Tuesday, July 28, 2009

Hari yang biasa





Last sekali... baru ingat nak ambil gambar setelah semua makanan lenyap dari dalam pinggan kecuali.... nasi....


















Udang yang aku bakar dalam oven... My boss kata high colestrole....hahahahha












Sayur labu yang menjadi hidangan... rebus aje dengan jagung muda.... yummy.... memang
menyelerakan










Hari ni aku tak bercerita tentang gambar di atas.... itu hanyalah hiasan semata dan ia berkaitan dengan entry aku semalam.... amacam nampak sedap tak udang bakar tu.....

Hari ni aku tak ade cerita yang menarik cuma perjalanan hidup ku bermula dengan agak kelam kabut bila boss baruku mendahului aku... ceh.... tak patut betul aku kan.... hahahahah







Mentari ketika aku melangkah masuk ke banglo ku hari ni. Kawan aku kata... rumah hanaya lima langkah dari sekolah... tapi aku keluar rumah dalam keadaan gelap dan kembali semula ke rumah pun dalam keadaan gelap.... mana tak bil astro lupa nak bayar.... sebab tak sempat nak tengok TV







Perhimpunan hari ni ada pegawai perhubungan polis datang dan berucap.... aku tak pasti apa tajuknya may be tentang keselamatan jalan raya kot.... sebab asyik sebut pasal lesen kenderaan dan topi keledar... itulah padahnya kalau asyik bersembang kat belakang...hehehehhehehe

Lepas tu nothing much happen.... tengahari aku ke bandar untuk membayar bil aku yang tertunggak sebab aku asyik terlupa dek kerana kebusian yang tak berpenghujung sejak sebulan dua ni... rupanya astro aku kena potong dah... aku baru sedar hari ni... aku tanya my mum... astro kat kampung okey ke... dia kaa okey... bila hubungi astro rupanya selama ni aku bayar astro yang kat kampung aje.... so.... for a few month tak payah bayar astro kat kampung... hehehehe

Balik ke sekolah sibuk buat laporan.... untuk hantar ke UPP untuk dapat claim dan supaya tak kena claim jugak dari UPP. So... tak boleh susahkan orang lain.. kenalah buat kerja. Okey my dear..... laporan siap dan esok kena hantar untuk boss tandatangan... lepas tu dah boleh hantar ke UPP dah.

Balik dalam senja... sempat lagi tunggu roll call budak-budak asrama dan membebel sekejap.... hahahahaha...then balik rumah... malam ni turun balik.... aku dah terkenal dengan tag line... 10 seconds from now..... 10....8....5....,.1 ....untuk tutup lampu dan tutup pintu bilik.....

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga