Thursday, August 6, 2009

Aduh.... Ramainya yang demam

Dah tiga hari minggu ni berlalu.... aduh letih sungguh....budak ramai yang demam kerana cuaca yang panas terover-over. Tambahan pula jahabrnya banyak ladang-ladang yang terbakar... di samping tu... ramai juga le petani2 kat kampung yang membuat pembakaran terbuka... Ini yang menyebabkan keadaan bertambah teruk.
Keadaan cuaca yang panas menyebabkan budak2 yang kurang daya tahan ni... jadi demam.... huhuhu.... kereta2 warden kat sekolah termasuk kereta saya... dah jadi macam ambulance dah... asyik berulang alik ke hospital... ada warden yang baru bertugas... and baru beli kereta.. cakap/... kalau tau macam ni... baik saya beli ambulance hari tu.... hahahahaha....
Dalam sibuk2 hantar budak ke hospital.. hari selasa... tak tau kat mana kad bank saya..... huhuhuhu. Puas dah aku korek... Nasib baik ic and driving licence terjumpa kat dalam kereta... sampai hari ni aku pening tak tau kat mana aku letak kad aku tu... dahle duit aku tinggal 5 rimggit je dalam tangan.... buku akaun pun aku misplace jugak.... Teruk betul aku minggu ni..Kawan aku komplen muka aku nampak sangat bermasalah... mana taknya masalah student kat sekolah aku terpaksa ambil tau jugak... biarlah semuanya settle dengan cara yang baik...... Mudah-mudahan dipermudahkan allah hendaknya..

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga