Tuesday, June 2, 2009

Tak sentuh satu pun..

Hari ni.... aku cuba nak menyambung semakan kertas 2 kelas... satu pun tak mampu disiapkan. Muka tension aku dah tunjukkan... my big brother datang hari ni... bila tengok muka monyok aku.. dia join aku and korek masalah aku. Takkan aku nak bagi tau masalah aku..... buat malu aje... dah tua bangka masih abang sibuk lagi nak jaga macam masa zaman kecil dulu. huhuhuhuhuhu...
Tuakah aku....... Memang tua pun jangan nak perasan......
Aku merayau pagi ni cari ketenangan dan penyelesaian. dalam aku bermenung mengadap laut luas di tengahari buta.. my friend called me and informed that her mother ppassed away, Innalilahiwainna ilaihiraji'un.
Ingat malam ni nak pergi rumah my cousin.... untuk membantu apa yang patut... tapi tak terpergi pun bila aku mula sakit kepala semula. May be sebab cuaca panas sangat kot.... Lastly aku berendam aje dalam bilik aku...dengan standing fan non stop 24 hours. Cuaca panas sekarang ni melampau-lampau panasnya.. tapi fikir-fikir lagi.... kat mahsyar lagi panas kan...

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga