Monday, June 1, 2009

Alhamdulillah.,..... at least berkurangan beban


Hidup aku masa ni,, semuram mentari diliputi gerhana. Antara cerah ataupun malap.... Kuserah segalanya pada Mu ya Allah. Terkadang rasa patah semangat... terkadang terasa ingin menghilangkan diri dari alam ini. Tapi aku hanya hamba... tak punya daya.... Mudah-mudahan segalnya dipermudahkan untukku...
Tepat jam 1045 malam,... alhamdulillah selesai menyemak kelas ke tiga... lagi dua kelas lagi lebih kurang 60 paper tapi tolak tidak hadir... ada le 59 paper lagi. Yang ni... kena full consentration... harap-harap jawapan budak-budak ni okey le. Risau sangat dengan prestasi dua kelas hujung saya. amat menyedihkan... tajuk tak dikuasai yang lebih malang lagi... teknik menjawab pun hancur..... Seharian saya mengadap kertas ujian pelajar... mau nak muntah tengok tulisan buruk. Lebih kurang tulisan aku jugak... hikhikhik.... So stop dulu may be next week boleh sambung .. cuti ada seminggu lagi... opps.. tak boleh.. ada stu lagi kertas ujian belum disemak... waaaaaaaaaa... tensionnya. Kerja tengah berlambak sebenarnya... kalau tunggu last minutes... sure aku yang patah tangan dan patah hati.. dah le masalah tengah berlambak sekarang ni. Adoi le...... Allah ampunkanlah hamba Mu ini. Bantulah aku Ya Allah.... mudahkanlah.... perjalanan hidup saya... meniti dugaan ini..... amin ya rabbalalamin

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga