Thursday, June 4, 2009

Boringnya

Hari ni sungguh memboringkan.. my uncle... kena hantar ke Klinik.... kena chek ECG ( stand for what aku pun tak tahu... hehehhe) tapi yang pasti got problem pada jantungnya. Kesiannya uncle...
Ni semua disebabkan oleh my other uncle yang mengungkit dan membangkit... lastly timbul bende lain. Sebab tu aku tak berapa nak berkenan dengan my uncle sorang ni.
Satu ketika dulu aku pernah berperang mulut dengan dia.... samppai dia kata aku ni biiadap.... dan sesuai dengan gelaran yang aku sandang. Aku mash menunggu dia mengungkit dan membangkit supaya dia tau.... betapa biadap dan kurang ajarnya saya. Kesian kat mak yang asyik beralah dalam segala hal dengan adik=adiknya. Tapi tak pa... Allah Maha Kaya...
Hari ni cousin aku akad nikah.. tapi aku tak ikut ke Majlis Islam sebab ambil my cousin sorang lagi. My uncle dah tak boleh nak bergerak ke mana2. So saya le drivernya ..... menggantikan tempat my uncle. So... menjalankan tanggungjawab seperti yang seppatutnya.
Wedding ceremony yang paling tak terurus kurasakan...... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga