Saturday, April 6, 2013

back to school....

Kembali Ke Sekolah...


Lamanya saya tak menulis di sini.. walaupun baru seminggu sebenarnya...

Kembali ke sekolah pada hari selasa.

Isnin malam saya sampai rumah...

Sempat lagi sapu laluan untuk saya berjalan

sebab terasa yang amat debu2

And bila berbaring atas katil... juga rasa tak selesa...

terpaksa pulaak tukar bedspread and comforter

Memang cerewet sikitlah ya...

Lepas unpacked barang...

Mengarang pula text ucapan... then mencari baju and tudung

for tuesday yang x perlu bergosok
(dasar pemalas kan...)

Tak pasti jam berapa tidur malam tu..

Tau-tau bgn pagi jam dah menunjukkan 7am...

Macam apa tah saya bersiap...

and my boss dah fikir saya tak sampai lagi...

Back to School...

tau-tau ajelah... banyak benda kena buat

lebih2 lagi mendapat panggilan mengatakan bahawa pemantauan

dari KPM dan JPNS akan dibuat pada 10 April nanti...

hancur hati ku dibuatnya...

Fokus on pengurusan asrama...

Sabar ajelah...

end of the week...

jadual baru tak sempat sentuh lagi...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Tenangkanlah hati ini Ya Allah...
Permudahkan segalanya untuk hambaMu nan lemah ini....



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga