Saturday, April 6, 2013

Menangis pun tak guna....


Tajuk.... ntah apa...

Tapi itu yang saya rasa sekarang.

Actually semuanya berpunca dari lawatan pemantauan

minggu depan.

Walau saya rasa  hampir semua perkara saya dah patuhi..

Tapi tetap ada rasa kekurangan...

Yang saya dah ada,...

Takwim Aktiviti Asrama 2013

Perancangan Aktiviti Asrama 2013
Carta Organisasi... yang belum dikemaskini akibat pertukaran Ketua Warden

 Senarai tugas warden dan pengawas (belum dipamerkan)

Susun Atur Bilik Asrama...

Kehadiran KPM and Role Call... dah disemak

Fail Mesyuarat (tak semak lagi).. tapi dah ada

Buku Peraturan Asrama

Buku Rekod Salah Laku Murid Asrama 
(tapi.. Februari dan Mac tak diisi... sebab buku disimpan di tempat yang tidak diketahui
baru dijumpai minggu terakhir sebelum cuti...... huwaaaaaaa)




Yang belum ada

Peti Aduan... tapi Ketua Warden janji siap sebelum 10.04

Notis Kawasan Larangan  (yang lama diletakkan di kawasan asrama baru)
so... kena tempah semula)

Keadaan di bilik2 asrama

Kerosakan-kerosakan yang ada di asrama.. tak tengok lagi laporan

rasa macam banyak lagi yang belum saya uruskan...


tapi tak tau apa dia lagi yang belum saya sediakan....

Pasrah ajelahkan.... huhuhu







No comments:

Post a Comment

Halwa telinga