Monday, December 31, 2012

mlm 31.12.12


Malam terakhir di tahun 2012. Di mana saya berada?????
Tak terfikir di hati utk berada di majlis sambutan tahun baru.
Huhuhuhu.... nasib tak baik saya terpaksa menjadi wakil boss saya.

 Macam biasa saya heret my sister to accompany me... yalah takkan nak pg sorang2. . Mlm... gelap... jalan bukannya berlampu.  So.. utk keselamatan kena le bawak peneman kan.

Maka inilah saya sekarang. Boring .... boring.... dan boring.

Tak tau nak buat apa... so kenalah main dgn my note.... basib baik mudah utk saya update blog saya.... love my note.

Dua tiga hari ni busy gila.... tak sempat nak berblogwalking apatah lg nak menaip kat sini.  

Balik dr kuching.... perjalanan yang tak terjangka  cubaan dan halangan utk sampai ke sekolah.

First staff meeting menanti. Sebaik sampai ke wharf speedboat. .. terkejut tgk org ramai semua berebut nak naik.


Dah worried.... dah..... sbb dah lama x naik boat saya x menjangka keadaan ni... hihiDah berjaya masuk  saya menarik nafas lega. Speedboat berangkat jam 7.20pg.... tp berpatah balik semula. Lebih muatan...

Nekad di ati utk x berundur.... kalau di suruh keluar mmg saya akan buat bodo aje.

Speedboat berangkat semula jan 8pg... dah lari dari masa yg sepatutnya.  Dipertengahan jln pula... speedboat rosak pula.... nasib baik x  lama nak repair. And teruskan perjalanan.

May be musim hujan. .. so ombak mmg agak merbahayakan... sekali lg  dugaan bila speed hampir karam... tp org lain dah hbs menjerit baru saya menjerit.... hihihiihihi. .

Nasib baik x apa 2 and selamat sampai di Dalat around 10.30. Mmg lari dr waktu asal... le.

Sampai sekolah around 11am.. sempat le mesyuarat around one hour...



After that mmg x rehat lagi.  Mlm ni.. kena memboringkan diri di dalat riverfront pulak.  Betul je istilah tu.... tp dia sebut tebingan sungai.... biarlahkan  asal saya tau di mana tempatnya.

Okey next time sambung lg.... bila ada ruang dan masa.  Kira ni last entry before 2012 melabuhkan tirainya...

 And welcome 2013. ....


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga