Tuesday, November 13, 2012

Pelik tak???

Dah  hampir 3 bulan saya batuk berterusan....

Actually dah check dr.. and Dr kata tak ade apa-apa masalah

But selepas apa yang berlaku di sekolah last september...

saya mula  mengamalkan mathurat selepas solat asar dan maghrib

Alhamdulillah... saya lebih baik...

Bila saya stop.. saya mula batuk dengan teruk...

sampai muntah

ada masa nya.. batuk saya bercampur darah..

dan dah dua kali apabila terasa ada benda tajam terlekat di tekak dan saya berjaya muntahkan

keluar... ada benda tajam yang sangat halus.. tak bewarna...

Saya berdoa' moga dijauhkan dari khianat manusia...

and minggu ni... saya abaikan semula amalan bacaan mathurat...

Batuk saya kembali teruk and last night sampai saya muntah.. and tak boleh nak tidur

saya makan ubat masih tak jalan juga..

Then.... saya pasangkan surah Al-Baqarah ....

Alhamdulillah,,, sedikit demi sedikit batuk saya okey

dan saya boleh tidur dengan lena sampai jam 4pg...

seperti biasa..

 Pelik...kan...  Saya dah boring berjumpa Dr...

So.... saya berusaha  dengan ayat-ayat al-Quran.. kerana ayat al-quran itu adalah penawar...


And itu kekuatan saya.... saya tak de sapa2 tempat mengadu...

tak nak mengadu pada my parent.. tak nak menyusahkan hati...

Alhamdulillah.. Allah bersama saya.... itulah penggantungan saya

Itulah tampat mengadu saya....

Semoga Allah memberi hidayah kepada orang yang ada rasa  tak baik pada saya..

Kalau tak ade orang dengki... saya mohon Allah jauhkan diri saya dari gangguan

jin dan syaitan yang direjam....

Moga ketabahan dan kekuatan hati dan semangat akan terus berkekalan....




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga