Wednesday, November 14, 2012

Kemaskini Ruang Pejabat



Hari ni... seperti biasa bekerja.. dan hari ketiga saya mengadakan kelas ringkas for my spm candidate
Sebab next monday (19.11.12) they will seat for Pend. Islam. So.. Dah tiga hari saya membuat kelas. Walaupun kehadiran sikit.. tapi cukup menyenangkan hati saya... sebab ketiga-tiga hari ini jumlah stdent saya yang hadir adalah 38 orang.

Alhamdulillah taklah rasa penat setakat mengajar dua tiga orang saja kan.

Then pagi tadi semasa saya sibuk with my students... My AKS sibuk menyusun semula ruangan pejabat agar lebih luas dan selesa. Menjelang petang.. saya pula yang rasa terpengaruh sama...

Dengan muka kesian memohon mereka menderma,... rak untuk meletak fail utk saya menyimpan fail2  dalam bilik saya... hahahahaha... lastly.. bilik saya penuh dgn sampah... tapi terus dengan  semangat saya mengemas file-file tersebut dan alhamdulillah... selesai.

Walaupun bilik sekadar satu petak kecil.. tapi bolehlah saya berpuashati dengan kedudukan filenya. Next monday.. I am thinking of change the table. kehkehkeh.....

Sesekali saya buat ubahsuai... nak buktikan that meja PK HEM not as bad ad before. Mesti sentiasa kemas dan tersusun... and azam 1435H pun saya nak naik taraf kualiti kkerja saya especially dari aspek kekemasan dan penyimpanan dokumen. Hehehehehe... Semoga berjaya untuk saya.

Nanti-nanti saya ambil gambar bilik saya  and tepekkan di sini. Bukan nak menunjuk.. sekadar untukk kenangan dan bukti daya pujukan saya masih A... bila berjaya  memujuk satu rak file dipindahkan ke bilik saya...

Cayalah kan.........

 Esok .. saya alkan ke Kuching, drive my persona. For What????? Attend my cousin wedding....

Semoga selamat dalam perjalanan... amin

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga