Monday, August 27, 2012

Tanda-tanda demam..... muncul sudah


Di kelilingi oleh orang yang demam.. saya begitu mudah sekali terkena bahangnya.

Seingat saya.. cuma sekali saya bertahan tidak demam selama dua minggu walaupun ketika itu saya memang mengurus dan membantu pelajar2 sekolah yang demam secara berjemaah.

That happen on 2009.. masa tu jadi Ketua Warden.... huhuhuhu.. but apabila pelajar dah reda demam...

saya demam dengan teruk sekali sampai tak boleh bangun.,.. dahlah duduk sorang kat banglo di sekolah.

My parent and family tak tau... cuma apabila my adik and cousin datang secara mengejut.... baru mereka tahu...

Bising my cousin... thanks Kak Uzai.. sebab mengurut saya masa tu,,,

Hehehehehe... itu kenangan lama...

Sekarang PK Pentadbiran kat sekolah masih demam....
hari ni saya memang banyak bercakap and berbincang dengan dia....
kesannya.... tengahari tadi...
 kepala saya mula berdenyut... saya tunggu my boss masuk office utk mengundur.. Boss saya masuk jam 3pm.... 30jam lepas tu saya pun balik.... tak larat menahan sakit kepala
 Balik rumah.. masih degil x nak makan ubat.. so saya bawak tidur...

Off courselah bila bangun kepala berdenyut-denyut...
dah tidur lepas asarkan... standardlah tu....

Then.. kat rumah My sis pulak tengah selsema... huwaaaaaaaaaaaaa....

Tanda-tanda dah mula merebak pada saya...
dengan hingus mula nak meleleh....
Non stop bersin....
kepala sakit dari petang tadi sampai sekarang masih tak okey.

Tak sukanya.. sebab sekarang ni saya perlu consentration utk form3 and form 5 preparation
for their PMR and SPM.

Ya Allah.... janganlah  dianugerahkan hambaMu nan kerdil ini dengan demam...



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga