Monday, August 27, 2012

Gambar Raya 2012

Gambar-gambar di Raya Pertama (1 Syawal)



 My dad and Danish

 Ani and me

 Tah... Model dalam keluarga

 My youngest sis

 Gambar wajib ... me and Izal....
 Keluarga Abang Niall... Oppssss... Saiful (berbaju biru) tiba-tiba menyelit

 Mr. Ray dgn bapanya Syakirin and my cousin Khairuddin

 si Kisya Aleya..


 Dua anak sedara perempuan yang dah meningkat remaja...
Ona dan  Mira


 Anak sedara yang mulai meninggalkan alam remaja..
Az, and Hafiz and Zul (anak my cousin)

 My family... tapi tak lengkap 

Saya tidak ada bersama sebab sibuk mengemas rumah.

Ini kat rumah my auntie

 Sebelum kehadiran ahli keluarga mak saya... di pagi syawal


 Menu Utama....


 Steam boat


 Kisya.... bersama saya

 Lemang dwi tone... buatan mak saya


 Ayam masak merah

 Kari Daging


 Rendang ayam






 Kari ayam





 Bahan-bahan for steam boat
Tahun ni kali pertama menu raya kami ada steam boat


 Dengan my parent

 Ani and me .... again


 Ahli keluarga saya yang tidak lengkap... Ramai yang tiada termasuk saya


 Kak Aya... yang datang jam 1pm...
 nama aje beraya rumah mak mertua, tapi lepas solat raya...
 salam salam and salam... cabut balik rumah saya


Di petang raya... selepas keberangkatan balik adik bongsu ayah saya...

Sekian saja gambar raya tahun ni

Saya tak banyak ambil gambar...

Mood untuk beraya ke laut.

Beraya pun ke sebuah rumah aje,... rumah

my best friend di Igan...

Tapi tak de gambar pun sebab malas.. 

and sedar diri... muka tak  berapa nak menjadi bila 

bergambar..... hehehhee



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga