Wednesday, August 29, 2012

Sick Leave....


Ohhh.. today.. nak tak nak terpaksa sick leave...

Actually rasa  tak berdaya sangat. Seperti biasa saya dah sedar around 4.45 am..

Tapi badan saya amat lemah and segala sendi sakit-sakit saja.

Kepala berdenyut. Jari-jari tangan dan kaki rasa kejang je...

Masa ni rasa... apakah dah tiba masa utk Allah tarik nyawa saya...???

Seram sejuk.... so  saya baring semula... banyak2  berzikir.. and berzikir.

Dalam keadaan periods tak boleh nak baca ayat quran..

Sedikit demi sedikit jari-jari yang kejang okey kembali..

tapi bila nak menggenggam... saya  rasa amat sakit sekali.

Saya cuba sms my boss memaklumkan saya tak dapat dtg ke sekolah...

Yang lainnya saya tak ingat nak maklumkan.

Saya juga tak maklumkan kepada my parent yang saya sakit...

Tak nak my mak susah hati... alhamdulillah.. dah dekat jam 7.30pg..

rasa okey sikit... so menguatkan hati ke hospital Dalat.

Settle semua around 10.00.  But lepas ambil ubat.. kaki kejang semula... so..

the pharmacist help me... dan bawa ke emergency room. Huhuhuhu..

sedih teramat rasanya masa ni.. sebab saya drive ke Dalat seorang and nobody know

keadaan saya masa tu. Mengalir jugaklah air mata saya...

Nasib baik sejam  lepas tu okey.... and MA lepas kan saya balik...

Nasib baik tak dimasukkan air.... balik rumah dgn skill driving yang penuh ayu dan sopan santun sekali.

Rasanya orang takkan percaya that I am driving at that time...

Sampai rumah... terus makan ubat.. yang semuanya memengantukkan mata semuanya.

Ubat yang diberi untuk saya.... ubat tahan sakit.. sebab semua sendi semua sakitkan...

ubat hingus.... confirm2 mengantuk....

Vitamin C... utk apa saya tak tau la...

Ubat kumur... untuk tekak saya yang membengkak dan merah...


Lepas tu memang tak buat kerja lain.. tidur ajelah.

Sampai ke petang. Dahh dekat nak maghrib rrasa okey sikit and try to membina

soalan for trial... otak tiba2 macam tak leh berfungsi.

Lama merenung Laptop... then off kan semula.

Alhamdulillah sekarang rasa okey dah..... lepas makan ubat... tadi mata dah rasa berat and suruh tidur.

But it.. too early kan...... tak boleh tahan... next time update lagi ya,..

Assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment

Halwa telinga