Tuesday, May 8, 2012

Tempoh mendebarkan....

Hari ini.. wow... tak tau nak kata apa.....

Nak kata sibuk sangat tak juga...

Tapi saya tak berjaya masuk kelas. 

Pagi lepas perhimpunan penuh confiden

bagi tau my student that 

I will be in the class on time...

Tapi..

Akhirnya.....  hampeh...

Berdebar dengan jumlah student 361 dalam senarai

Kalaulah semua mendaftar..

Can u imagine... 

361 devide by 4

pengsan kan.... 

Tapi hanya around 150 saja yang mendaftar...

Tapi tetap juga berdebar bila 

mengenangkan peruntukan di asrama hanya tinggal 84 saja..

But yang masuk asrama 105 orang.

Tu tak termasuk yang bellum mendaftar...


then...

Betul2 gila... bila

baru sedar saya printkan jadual waktu yang salah

untuk kelas petang....

Pengsan..

Patutlah selama ni banyak aje orang complain clash...

bila saya semak... dalam document saya..

Tak de pulak clash....


what happen....??????

rupanya jadual yang saya edar tak sama dengan document saya yang sebenar,...

Huwaaaaaaaa...

Teruk2 teruk2


Ya Allah .. Permudahkanlah perjalanan hambaMu ini

dalam melaksanakan tugas yang diamanahkan...


 


No comments:

Post a Comment

Halwa telinga