Monday, May 7, 2012

Novelis..kegemaran

Setelah menamatkan bacaan buku  Mimie Afnie...

saya masih menyimpan lagi.. roti canai salad tesco

tapi saya beralih pada buku hasil tangan 



p/s,,, saya  ambil dari Blog Aina Emir...


Belum habis.... tapi rasa tak sabar nak menghabiskan
Tapi apakan daya kerja sering mengheret tugasan membaca itu
Ke satu tempoh masa yang lama.
Memang tetap tidak mengecewakan.
Bila mana membaca buku-buku dari novelis seperti Aina Emis,
Mimie Afnie, Kak Yati, Sharifah Abu Salam,  Damya Hanna,...
Saya merasa rugi membeli novel2 yang ntah apa-apa ceritanya



Malangnya... saya sering tewas dengan hawa nafsu
Bila mana melihat buku2 atau novel di kedai2 yang sering
Saya kunjungi di daerah terpencil ini.
Sedihnya........ sebab buku hasil nukilan penulis
Kegemaran saya biasanya agak lewat tiba di tempat saya...

Atau....

Langsung tak muncul...

Sedihkan.... nasib baik, saya tak pernah ketinggalan ke kedai buku
Bila saya keluar dari daerah kecil ini.
Tak kiralah ketika saya ke Kuala Lumpur... Sibu ataupun Kuching.
Memang biasa yang amat bila balik.... saya overweight..
Apa nak buat.... Saya kalah dengan tuntutan nafsu membaca saya.


nanti-nanti i upload muka hodoh I dengan penulis2 kesayangan I ya.

Ada yang saya tak temui macam Kak Anis Ayuni...

sedih............

Tapi sabar ajelah.

Dapatkan aje di kedai buku berhampiran......






No comments:

Post a Comment

Halwa telinga