Monday, May 7, 2012



Kali ni saya ke International Books Fair

saya membeli buku dengan penuh hati2 memandangkan saya kena

membeli buku utk beberapa sahabat baik saya.

So tahan ajelah nafsu saya untuk memiliki  buku2

yang saya inginkan.

And quite  suprised when i am spent around RM500++ saja.

It's amazing. 

Normally i spent RM1K for the past Books Fair.

Wow.... kagum sekejap...

hehehhehehe.....

And i am finished with novel  Tolong Ingatkan Aku


 yang ni.. dari blog Novelis  Mimie Afnie

Serius saya membaca semua novel dia yang guna nama MIMI AFNIE.

Saya dah menyelesaikan novel dia,,, yang terbaru.

Macam saya baca novel Kak Yati



Novel Kak Yati saya simpan dulu untuk stok.

Walaupun saya ada more then 20 books 

yang menanti giliran.

Tapi novel terbaru Kak Yati memang dah ready in my 

bag utk saya baca bila saya ada kelapangan.

But quite frust bila novel terbaru Kak anis ayuni...

Hanya berada di Pesta Buku pada hari-hari terakhir..


So.. tak de choice utk saya...

Terpaksa cari di pasaran.

Kalau nak beli online sukar jugak.

Tak pelah,, sabar dulu.....




p/s repekan orang yang tak puas hati dengan majlis orang lain
so... lepas make sure my students... boleh bawa diri..

Pesan to my friend utk tengok2kan dia orang
I balik ke sekolah.

and.. tadi... saya  kat khemah,.. lalu lalang aje

depan penyanyi yang buat persembahan...

Then... terdetik hati nak tanya..


siapa penyanyi tu.....

Rupanya.. itulah Sharifah Zarina

penyanyi...langit ke tujuh,....


hahahahahah.. betapa tak glamournya dia



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga