Monday, April 23, 2012

Baju Mahal....

Rasanya baru dua kali pakai,,

Ini dia.... pakaian yang dikehendaki dipakai pada hari rabu...

Huhuhu

Harga 1 set yang lengkap.. RM570.

Kawan saya pula beli dengan harga RM600

for full set... hehehhehe

Tapi tunjuk muka ajelah yea..

Kalau tunjuk full set... nampak Gem,,,lah... I

hehehehee



Abaikan fail2 yang berserabut dibelakang tu...

Untuk makluman... gambar ini diambil selepas sebulan setengah saya menggunakan

product tabita skincare.

Sekarang ni dah lama saya tak pakai...

lepas saya kehabisan nya..


Untuk makluman ... saya memang tak pakai make up yea... hehehe..


Tambah lagi dengan peluh yang merembes keluar sehinggakan

saya merasakan tiada gunanya saya bermake-up.. sebab

semuanya akan dihanyutkan oleh titisan-titisan peluh saya...

terutama bahagian muka... yang memang kuat sekali berpeluh...

Ada tak ada.. cuma pakai bedak muka and lipstik aje...

hehehehe....

p/s..
Ingatkan tadi nak promote baju KRS tu aje..
but.. 
akhirnya terpromote tabita skin care pulak.
but u can try... berkesan walaupun
terseksa ya.. ampun pada peringkat awalnya.



No comments:

Post a Comment

Halwa telinga