Thursday, January 19, 2012

Masih di Pejabat...

Wah.... jam dah hampir jam 6pm. Saya masih lagi di Pejabat....  Letihlah macam ni. Otak dah berserabut...


Tapi tugasan masih banyak lagi....


Hari ni.. hampir saya rasa nak menangis bila data


tak siap seperti yang sepatutnya. Sabar ajelah... 




Meja saya dah ada macam-macam rupa dah. 


Pelbagai dokumen perlu disortkan ikut kategori..


Pening kepala akak dik.... huhuhu. Nampaknya Cuti 

Seminggu ini tidak bermakna apa-apa buat saya. 



Apatah lagi sekarang.. saya kena memastikan data 


siap sebelum 30 Januari 2012. Oh..no....


Cuti ni kena buat benda tu. Ya Allah..... bantulah


saya untuuk  terus focus pada kerja ini. 




Ohh........ no.. tiba-tiba je teringat akan jadual yang
\
perlu diubah semula.... So.. terpaksa terus bermula 


esok hari rasanya....


Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Halwa telinga